جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جراح بینی رشت

انتخاب بهترین جراح بینی رشت یکی از دغدغه های مهم افرادی است که در شهر رشت ، تمایل دارند بینی خود را به تیغ جراحی بسپارند. با توجه به حساسیت بسیار بالایی که در انجام عمل جراحی بینی وجود دارد ، اولین و مهم ترین نکته برای اقدام به این عمل ، انتخاب یک پزشک مجرب و خبره می باشد. طی مقاله پیش رو ، دلایل این مهم و چگونگی یافتن بهترین جراح بینی رشت را بیان خواهیم نمود.

دکتر نگین نجمی - بهترین جراح بینی رشت

نحوه انتخاب جراح بینی رشت

برخی تصور می کنند که اگر بینی آن ها استخوانی است ، باید به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی باشند یا چنانچه قصد عمل بینی خود به سبک طبیعی را دارند ، بهتر است که بهترین جراح بینی در رشت  درعمل بینی با فرم طبیعی را بیابند ؛ به هر حال برای انتخاب یک جراح بینی توانا ، می توانید از طریق موارد ذکر شده در زیر اقدام نمایید.

در هر منطقه یا شهری که سکونت دارید ، اگر از متقاضیان انجام جراحی بینی هستید ، در ابتدا باید یک لیست از نام جراحان بینی شهر خود تهیه نمایید. برای انجام این کار ، می توانید از موتورهای جستجوی اینترنت بهره بگیرید یا با پرس و جو از اطرافیان و کسانی که تجربه عمل بینی را داشته اند ، لیست خود را تکمیل کنید. پس از آن ، نوبت به انتخاب یکی از بهترین های آن ها می باشد.

مواردی که پیشنهاد می شود ، در انتخاب خود لحاظ کنید ؛ به شرح زیر است :

  • می توانید به وب سایت جراح بینی مد نظر خود در رشت مراجعه نموده و از خدمات ارائه دهنده ایشان ، آگاه شوید.
  • همچنین از طریق اینستاگرام منتسب به وی ، نمونه کارهای جراحی های بینی او در سبک های متفاوت را ببینید.
  • یا به مطب جراح بینی در رشت رفته و با مراجعه کنندگان حاضر در مطب گفتگو کنید و از میزان رضایت آن ها جویا شوید.
  • در نهایت نیز می توانید با خود جراح بینی ، مشاوره داشته باشید.

اهمیت یافتن بهترین جراح بینی

یافتن بهرتین جراح بینی در رشت ، از این جهت بسیار پر اهمیت است که :

  1. با توجه به موقعیت قرار گیری بینی در صورت ( مرکز ) و شاخص بودن آن در چهره افراد ، لذا کوچکترین رخداد خطا در عمل رینوپلاستی ، می تواند بسیار تخریب کننده بوده و روحیات بیمار را تحت تاثیر منفی قرار دهد.
  2. علاوه بر آن ، همانطور که می دانید ؛ بینی از اجزای اصلی و حیاتی به جهت داشتن تنفس راحت می باشد و بروز مشکل در آن ، عملکرد تنفسی بیمار را دچار اختلال می نماید و گاها ، ادامه زندگی او را با سختی همراه می کند.

اکنون ، طبق موارد ذکر شده در فوق ، می توانید اهمیت انتخاب ماهرترین جراح بینی رشت را دریابید. در ادامه ، راه های انتخاب یک جراح خوب را تشریح خواهیم نمود.

ویژگی های بهترین جراح بینی رشت

  • یک جراح بینی خوب ، می تواند مدل های مختلف بینی را به زیباترین فرم ها جراحی کند و نتایج رضایتبخشی برای بیماران خود به ارمغان بیاورد.
  • پزشک ، باید با صبر و شکیبایی به کلیه سوالات بیمار پاسخ بدهد.
  • یک جراح با وجدان ، منافع مالی خود را در نظر نمی گیرد و سلامت و رضایت بیمار را اولویت کار خود قرار می دهد.
  • پزشک ماهر ، باید علاوه بر ظاهر بینی به تنفس بیمار نیز توجه کند.
  • همچنین موظف است ، بیماران را در جریان اقدامات قبل و مراقبت های بعد از انجام پروسه قرار دهد.
  • ایشان ، می تواند نتیجه نهایی را تصور کند و دیدگاه کلی از آن را به بیمار بگوید.
  • جراح بینی در رشت  علاوه بر علم پزشکی ، اطلاعات کافی درباره علم زیبایی شناسی و خلاقیت دارد و با توجه به تناسبات صورت هر فرد بینی را به بهترین شکل فرم می دهد.
  • در برخی موارد ، افراد انتظار نامعقولی ازعمل زیبایی بینی دارند ، اما دکتر عمل بینی در رشت  می تواند با درایت بیمار خود را متقاعد کند.

📞در صورت تمایل به انجام عمل بینی و مشاوره با بهترین جراح بینی رشت دکتر نگین نجمی می توانید فرم زیر را پر کنید📞

فرم تماس


هدف جراحی بینی

یکی از محبوب ترین و رایج ترین عمل های جراحی ، در دنیا و همینطور کشورمان ایران ، عمل  زیبایی بینی است. این پروسه اصولی ، می تواند ظاهر و عملکرد بینی را بهبود ببخشد ، و در نهایت یک نتیجه رضایت بخش از جراحی را برای بیمار به ارمغان آورد. رضایت فرد از ظاهر جدید بینی و زیباتر شدن صورت ، می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس او شود.

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی ، در شکل ، سایز و ساختار بینی ، به منظور ایجاد تناسب بین بینی و اجزای صورت ، ارتقای زیبایی بینی و برطرف کردن مشکلات عملکردی و تنفس بیمار ، تغییراتی ایجاد می کند. ممکن است رینوپلاستی ، دارای هدف ترکیبی بهبود زیبایی و درمان بینی باشد. در این مواقع جراح بینی در رشت  ، عمل بینی زیبایی و درمانی را به صورت همزمان انجام می دهد. البته با توجه به ساختار بینی و مشکلات بینی ، هدف از جراحی بینی در افراد مختلف متفاوت است.

 

 

در چه مواردی از جراحی بینی استفاده می شود ؟

جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی ، به منظور برطرف کردن ایرادات ظاهری بینی و بخشیدن فرم زیباتر به آن ، انجام می شود. این نوع رینوپلاستی در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد. تغییراتی در قوس روی بینی ، کوچک کردن نوک بینی ، جمع کردن بینی و پره های آن و از بین بردن کجی و پیچ خوردگی بینی ، در جراحی زیبایی بینی به منظور زیباتر شدن فرم بینی انجام می شود. کج شدن ظاهر بینی ، در دسته جراحی های زیبایی بینی قرار می گیرد ، و نباید آن را با انحراف تیغه بینی اشتباه گرفت.

جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی

جراحی انحراف بینی در مواردی انجام می شود که ، در اثر بروز انحراف در تیغه سپتوم بینی ، عملکرد تنفسی بیمار دچار اختلال شود. انحراف بینی می تواند عوارضی چون تنگی نفس ، آبریزش بینی ، خرو پف در هنگام خواب و … را ایجاد کند. عمل سپتوپلاستی یا جراحی انحراف بینی ، در دسته جراحی های درمانی بینی قرار می گیرد و معمولا هزینه های آن ، توسط شرکت های بیمه ای تحت پوشش قرار داده می شود.

جراحی سپتورینوپلاستی

در مواردی ممکن است بیمار تمایل داشته باشد که ، در هنگام اصلاح انحراف در تیغه بینی ، ظاهر بینی او نیز زیباتر شود. در این موارد معمولا جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی ) ، و جراحی انحراف بینی ( سپتوپلاستی ) به صورت همزمان انجام می شوند. این جراحی به دست بهترین جراح بینی در رشت ترکیبی از ، جراحی های زیبایی و درمانی بینی می باشد و به آن ، سپتورینوپلاستی گفته می شود.

جراحی بینی ترمیمی

جراحی ثانویه بینی ، زمانی صورت می گیرد که فرد از نتیجه عمل خود رضایت نداشته باشد. در واقع در این جراحی ، دکتر جراح بینی در رشت ایراداتی که در عمل بینی اولیه برطرف نشده اند یا بر اثر جراحی قبلی پدید آمده اند را به طور کامل رفع می کند. البته این موضوع تا حد زیادی به میزان مهارت جراح بینی رشت بستگی دارد. بنابراین ، برای انتخاب جراح بینی خود نهایت دقت را داشته باشید و میزان مهرات ایشان برای عمل ترمیمی را بسنجید. چرا که  ، در صورت عدم داشتن مهارت کافی جراح ممکن است ، مشکلات جبران ناپذیری برای بیمار ایجاد شود.

از جمله ایراداتی که در جراحی تزمیمی بینی به دست بهترین جراح بینی رشت ، برطرف می شوند ؛ عبارتند از  :

  1. کوچک یا سربالا بودن بیش از حد فرم بینی
  2. مشکلات تنفسی
  3. قوز یا تو رفتگی بینی
  4. بلند بودن پروجکشن بینی
  5. کجی بینی
  6. عدم تقارن سوراخ های بینی
  7. و غیره.

لازم به ذکر است ، برای انجام این جراحی ، بهترین جراح بینی در رشت به شما توصیه می کند که باید یک سال از پروسه عمل بینی قبلی گذشته باشد تا بافت بینی ، تحمل عمل جدید را داشته و تورم بینی فروکش کند. با از بین رفتن ورم ، مشکلات بینی به راحتی قابل تشخیص می شوند و حتی ممکن است ، ایراد بینی بر اثر ورم باشد و در این مدت خود به خود رفع شود.

افرادی که قصد انجام جراحی بینی ترمیمی را دارند ، باید به این نکته توجه کنند که این عمل پچیدگی بیشتری نسبت به عمل قبلی ، داشته و معمولا دوران نقاهت آن بیشتر است. به همین جهت ، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

جراح بینی چگونه فرم بینی را بعد از عمل انتخاب می کند؟

بینی زیباجو به سه روش فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی جراحی می شود. در گذشته فرم فانتزی بدون درنظر گرفتن هیچ عامل دیگری نظیر سلامتی و تناسب اجزای صورت برای تمام افراد انجام می شد. اما امروزه جراح بینی رشت ، فاکتورهای زیادی را در انتخاب فرم بینی بررسی می کند. این فاکتور ها به شرح زیر هستند:

  • بررسی تناسب در اجزای صورت از زاویه تمام رخ ؛ در طی این بررسی بینی در یک پنجم میانی صورت قرار می گیرد.
  • نسبت قرار گیری بینی با لب ها و چانه
  • انحراف در بینی
  • زیر بینی
  • ارتفاع در بینی
  • پهنای بینی و فاصله آن ها با چشم ها
  • زاویه بین لب بالایی با نوک بینی
  • ابعاد سوراخ های بینی

بعد از اتمام تمام بررسی ها جراح بینی خوب در رشت به زیباجو خواهد گفت که بهترین فرم انتخابی برای صورت وی چه فرم بینی با چه ابعاد و چه میزان قوصی است.

رعایت این نکته توسط جراح بینی رشت ، نه تنها سلامتی متقاضی را حفظ می کند ، بلکه سبب می شود بعد از گذشت سال ها از گشته پروسه عمل ، فرم بینی متقاضی همچنان مورد پسند وی باشد.

تکنیک جراح بینی در جراحی بینی

جراحی در بینی از راه دو تکنیک باز و بسته انجام می شود. هر کدام از این تکنیک ها مزایا و معایب خود را دارند. اما به طور کلی جراح بینی رشت و دیگر جراحان حرفه ای مناطق مختلف از عمل بینی به روش باز استقبال زیادی می کنند. این روش جدید تر از روش بسته است و به دلیل دسترسی مستقیمی که به پزشک می دهد ، از ریسک کمتری برخوردار است.

زمان مناسب جراحی بینی از نظر جراح بینی

بعد از اتمام سن بلوغ و پایان یافتن رشد بینی ، امکان جراحی زیبایی در بینی وجود دارد . همچنین افراد می توانند تا سنین بالا این پروسه زیبایی را انجام دهند. اما از نظر جراح بینی خوب در رشت ، بهترین سن برای این پروسه زمانی است که فرد هنوز طراوت و شادابی خود را دارد و صورت وی هنوز به اندازه کافی کلاژن سازی می کند.

آیا بهترین جراح بینی هیچ گونه خطایی در جراحی انجام نمی دهد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که بهترین پزشکان و جراحان بینی هرگز در کار خود خطا یا اشتباه نمی کنند. این موضوع در هر شغلی اشتباه است. هر شخصی در هر شغلی که است امکان خطا دارد ؛ اما بهترین پزشکان با درصد خطا کم و جزئی در رده بالایی قرار دارند. به طور کلی می توان گفت بین 1 الی 5 درصد از تمام عمل های زیبایی یک دکتر ممکن است به جراحی بینی ثانویه نیازمند باشد.

انواع بینی

بینی ها بر اساس ساختار پوست و استحکام بافت غضروفی ، به دو دسته تقسیم بندی می شوند :

بینی استخوانی

این بینی ها پوست بسیار نازکی دارند ؛ به گونه ای که با لمس بینی می توان به راحتی ساختار استخوان و غضروف های بینی را حس کرد. همچنین بینی های استخوانی ، از ساختار غضروفی بسیار محکمی برخوردارند. در جراحی این نوع بینی ، به ندرت نوک بینی بعد از عمل دچار افتادگی می شود. زیرا نوک بینی از تکیه گاه محکم استخوانی و غضروفی برخوردار است.

در اکثر بینی های استخوانی قوزی در روی بینی مشاهده می شود ؛ به همین دلیل به آن ها بینی های عقابی یا کمانی نیز گفته می شود. این بینی ها از کمترین میزان تجمع چربی برخوردارند و جراح بینی رشت ، می تواند این بینی را در انواع مدل های بینی جراحی نماید.

بینی گوشتی

بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و استخوان و غضروف در آن ها نرم است. همچنین از نظر ظاهری نوک پهنی دارند. ضخیم بودن پوست این فرم از بینی ها کمی شرایط عمل را برای پزشک سخت می کند ؛ چرا که پوست ضخیم به راحتی روی فرم بینی نمی نشیند و از این نظر پزشک دچار چالش می شود. پیشنهاد می دهیم جهت جلوگیری از هر عارضه ای بهترین جراح بینی رشت را انتخاب کنید بدین ترتیب چالش های حین انجام پروسه به راحتی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی

همانطور که بالاتر اشاره شد ، بینی‌های گوشتی ، با داشتن ضخامت پوست بالا ، اندازه بزرگ پره‌های بینی ، میزان چربی زیاد در پوست و ضعیف بودن غضروف بینی ، از جمله انواع بینی هایی هستند که جراحی کردن آنها ، پر چالش است و جراح بینی گوشتی خوب در رشت ،  در زمان عمل کردن این نوع بینی ، با فرایندی پیچیده روبروست که به پشتوانه توانایی و مهارت خود می تواند به این پیچیدگی فائق امده و نتیجه رضایت بخشی را خلق کند.
جراح خوب بینی گوشتی ،  در زمان عمل این نوع بینی ، در کنار درمان سایر ایرادات ، انحراف بینی گوشتی را نیز درمان می کند و به این ترتیب به رفع مشکلات تنفسی در زیباجو می پردازد.
یک دکتر خوب عمل بینی گوشتی ، در زمان عمل کردن بینی گوشتی برای بیماران خانم و آقا ، ملاحظاتی را مد نظر قرار می دهد. این تفکیک در نوع عملکرد متخصص گوش و حلق و بینی در زمان جراحی بینی گوشتی خانم ها و عمل بینی گوشتی در آقایان ، موجب می شود که نتیجه به دست امده ، متناسب با یک چهره زنانه یا مردانه باشد.
از نکات دیگری که جراح بینی گوشتی در رشت مد نظر قرار می دهد دغدغه بیماران در خصوص این مطلب است که آیا نتیجه جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است و اینکه بینی بعد از عمل ممکن است به حالت اولیه خود بازگردد.
برای پیشگیری از بروز برگشت بینی گوشتی به حالت قبل از عمل دماغ ، بهترین جراح بینی رشت ، ساختار اسکلتی غضروفی بینی را  به گونه ای تقویت می کند تا فرم خلق شده در این عضو ، هرگز بازگشت نداشته و برای همیشه ، زیبایی خود را حفظ کند.
جراحی بینی گوشتی طبیعی یکی از مدل هایی است که این روزها بسیار مرسوم شده است و دکتر عمل بینی گوشتی برای خلق این مدل ، در کنار رفع نواقص بینی ، زیبایی های طبیعی بینی را حفظ می کند تا خروجی کار یک بینی زیبا ، نچرال و برازنده چهره فرد باشد.
از نکات دیگری که جراح بینی خوب در رشت در زمان مشاوره با داوطلبین این نوع عمل ، مورد اشاره قرار می دهد ، مدل عروسکی در جراحی بینی گوشتی است. برخی بیماران خصوصاً بانوان عزیز که بینی گوشتی دارند ، می خواهند بینی انها با مدل ظریف فانتزی ، جراحی شود. اما این مدل به دلیل محدودیت هایی که بینی گوشتی دارد ، از نظر یک جراح بینی گوشتی خوب ، مدل ایده آلی نبوده و در نتیجه ، معمولاً جراحان حرفه ای ، بینی گوشتی را با مدل عروسکی یا فانتزی عمل نمی‌کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی

جراحی پلاستیک بینی های گوشتی به دلیل ویژگی های خاص این نوع بینی ، در مقایسه با بینی های استخوانی ، با چالش بیشتری روبرو است.
جراحی بینی گوشتی بعنوان یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی ، باعث بهبود ظاهر می شود. ولی بینی‌های گوشتی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله پوست ضخیم و غضروف‌های ضعیف ، جراحی را با چالش‌های بیشتری روبرو می‌کنند. برای انجام این نوع جراحی ، لازم است جراح بینی از تخصص و مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند نتیجه‌ای طبیعی را خلق کند. جراح بینی خوب با درمان مشکلاتی از قبیل انحراف بینی ، افتادگی بینی گوشتی و سایر ایرادات ، نتیجه ای رضایت بخش را به دست میدهد. ایسان با بررسی سن مناسب جراحی گوشتی ، یک جراحی حرفه‌ای را انجام می دهد. یکی دیگر نکاتی که جراح بینی گوشتی خوب مد نظر قرار می دهد ، ترندهای مدل عمل بینی است که با استفاده از یکی از تکنیک های جراحی بینی گوشتی به روش باز یا جراحی بینی گوشتی به روش بسته ، عمل را به گونه ای انجام می دهد که بیشترین برازندگی روی چهره ایجاد شود.

دائمی بودن نتیجه عمل به دست جراح بینی

یکی دیگر از مزایایی که در پی سپردن جراحی بینی به دست دکتر جراح بینی خوب حاصل می شود این است که نتیجه جراحی بینی برگشت نخواهد داشت و اصلاحات انجام شده و زیبایی های خلق شده توسط دکتر خوب عمل بینی ، به واسطه ساختار اسکلتی غضروفی تقویت شده در بینی ، برای همیشه ماندگار خواهد بود.

خلق نتیجه طبیعی به دست بهترین جراح بینی

جراحی بینی با نتیجه طبیعی و نچرال یکی از اهدافی است که یک جراح بینی خوب برای خلق یک نتیجه طبیعی در بینی دنبال می کدن تا خروجی کار ، یک بینی زیبا و برازنده صورت فرد باشد. در این فرایند ، جراح ، با حفظ ویژگی های طبیعی بینی ، به رفع ایرادات و ناهنجاری های موجود در بینی می پردازد و در نتیجه ، ماحصل کار ، یک نتیجه طبیعی و برازنده صورت است.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: